Замовлення
Загальна інформація
Умови приймання та повернення Товарів
Закон України «Про захист прав споживачів» від 12 травня 1991 року
Зміни Замовлення
Будь ласка, повідомляйте про зміни якомога скоріше.
Зміни до Замовлень приймаються:
Ціни на Товари
Кур'єрська доставка
Загальна інформація
Кур’єрська доставка передбачає доставку Замовлення до дверей в межах обраного часового вікна. Доставка до дверей можлива тільки за наявності робочого ліфта у Вашому домі. У разі його відсутності або поломки доставка Товару здійснюється до дверей (під’їзду) відповідної будівлі/житлового будинку або Кур’єрською службою надається Клієнту додаткова платна послуга підйому на поверх, за умови, що така послуга доступна в момент розміщення Клієнтом Замовлення на Платформі.
Перед тим, як доставити Ваше Замовлення, ми маємо підтвердити у Вас адресу та умови доставки:
Вартість доставки
Доставка важких Замовлень
При оформленні Замовлення загальною вагою 41 кг і більше, нараховуватиметься додаткова комісія у розмірі, зазначеному в таблиці.
Вага товару від …, кг | Доплата за вагу, грн |
---|---|
41 | 25 |
51 | 50 |
61 | 75 |
71 | 100 |
81 | 125 |
91 | 150 |
101 | 175 |
111 | 200 |
121 | 225 |
131 | 250 |
141 | 275 |
151 | 300 |
161 | 325 |
171 | 350 |
181 | 375 |
291 | 400 |
201 | 425 |
211 | 450 |
221 | 475 |
231 | 500 |
241 | 525 |
251 | 550 |
261 | 575 |
271 | 600 |
281 | 625 |
291 | 650 |
301 | 675 |
311 | 700 |
321 | 725 |
331 | 750 |
341 | 775 |
351 | 800 |
361 | 825 |
371 | 850 |
381 | 875 |
391 | 900 |
401 | 925 |
411 | 950 |
421 | 975 |
431 | 1000 |
441 | 1025 |
451 | 1050 |
461 | 1075 |
471 | 1100 |
481 | 1125 |
491 | 1150 |
501 | 1175 |
511 | 1200 |
521 | 1225 |
531 | 1250 |
541 | 1275 |
551 | 1300 |
561 | 1325 |
571 | 1350 |
581 | 1375 |
591 | 1400 |
601 | 1425 |
611 | 1450 |
621 | 1475 |
631 | 1500 |
641 | 1525 |
651 | 1550 |
661 | 1575 |
671 | 1600 |
681 | 1625 |
691 | 1650 |
701 | 1675 |
711 | 1700 |
721 | 1725 |
731 | 1750 |
741 | 1775 |
751 | 1800 |
761 | 1825 |
771 | 1850 |
781 | 1875 |
791 | 1900 |
801 | 1925 |
811 | 1950 |
821 | 1975 |
831 | 2000 |
841 | 2025 |
851 | 2050 |
861 | 2075 |
871 | 2100 |
881 | 2125 |
891 | 2150 |
901 | 2175 |
911 | 2200 |
921 | 2225 |
931 | 2250 |
941 | 2275 |
951 | 2300 |
961 | 2325 |
971 | 2350 |
981 | 2375 |
991 | 2400 |
1001 | 2425 |
1011 | 2450 |
1021 | 2475 |
1031 | 2500 |
1041 | 2525 |
1051 | 2550 |
1061 | 2575 |
1071 | 2600 |
1081 | 2625 |
1091 | 2650 |
1101 | 2675 |
1111 | 2700 |
1121 | 2725 |
1131 | 2750 |
1141 | 2775 |
1151 | 2800 |
1161 | 2825 |
1171 | 2850 |
1181 | 2875 |
1191 | 2900 |
1201 | 2925 |
1211 | 2950 |
Об'ємні одиниці Товару
Приклад: кошик 50л, карнізи для ванн, санчата та інші Товари, віднесені до категорії об’ємних одиниць за рішенням Кур’єрської служби - доставляються на індивідуальних умовах.
Сервісний збір
Кур’єрська служба (Zakaz.ua) може встановлювати в тому числі тариф «Сервісний збір», що застосовується для розрахунку винагороди за надання Послуг з доставки Кур’єрською службою згідно Публічної оферти Кур’єрської служби, розміщеної на Сайті.
Тариф «Сервісний збір» визначається у відсотках від вартості кошику (під вартістю кошику розуміється фактична вартість замовлених Клієнтом (Покупцем) через Сайт Товарів, що зазначена у відповідному фіскальному чеку Продавця). Розмір Сервісного збору та порядок його визначення зазначається під час оформлення Клієнтом Замовлення на Сайті.
Попередня сума Сервісного збору розраховується під час оформлення Замовлення Клієнтом на Сайті та коригується з урахуванням фактичної вартості Товарів, зазначеної у відповідному фіскальному чеку Продавця.
У випадку повної чи часткової відмови Клієнта від прийняття замовлених Товарів, а також у випадку повного чи часткового повернення Клієнтом замовлених Товарів Сервісний збір поверненню Клієнту не підлягає, якщо інше прямо не передбачено Публічною офертою Кур’єрської служби, розміщеної на Сайті.
Винагорода за збирання є додатковою частиною винагороди Кур'єрської служби (Zakaz.ua) за надання Послуг з доставки відповідно до умов Публічно оферти Кур’єрської служби, розміщеної на Сайті. Ця додаткова частина винагороди Кур'єрської служби оплачується Клієнтом за його власним бажанням у будь-якому розмірі, вказаному Клієнтом на його розсуд у відповідному полі для введення суми такої винагороди на Сайті. Кошти, сплачені Клієнтом в рахунок виплати винагороди за збирання є доходом Кур'єрської служби (Zakaz.ua).
Відміна Замовлення
При цьому зміни до Замовлень приймаються:
Закриття вікон доставки
Іноді доставка на обране вікно недоступна. В такому випадку Ви побачите на головній сторінці позначку "Завантажено" для цього вікна доставки. Приносимо свої вибачення, якщо Ви мали намір зробити Замовлення, а доставка на потрібний Вам час була закрита. На даному етапі, це єдина можливість забезпечити гідний рівень сервісу для вже оформлених Замовлень у разі пікового попиту.
Доставка Новою поштою
Загальна інформація
Мешканці міст, в яких кур’єрська доставка не доступна, а також всі інші Клієнти Платформи, можуть скористатися зручним способом отримання Замовлення у найближчому відділенні ТОВ «НОВА ПОШТА» (обравши спосіб доставки «Новою поштою на відділення») або за адресою (обравши спосіб доставки «Новою поштою на адресу»), за умови, що такі способи доставки доступні під час розміщення Замовлення на Платформі.
Новою поштю можуть бути доставлені тільки окремі представлені на Сайті Товари, до яких належать Товари непродуктової групи та продукти з терміном придатності понад 30 діб, що не потребують спеціального температурного режиму. Загальний перелік Товарів, доставка яких можлива Новою поштою, визначається Кур’єрською службою.
При доставці Замовлення компанія Нова пошта застосовує умови та правила доставки, викладені на сайті https://novaposhta.ua/
Термін доставки Замовлення: 1-3 дні.
Доставка Замовлення здійснюється у відділення Нової пошти або кур’єром на адресу одержувача. Доставка з використанням поштомату не доступна.
Вартість доставки Новою поштою
Орієнтовна вартість доставки становить від 88 гривень та варіюється в залежності від ваги та габаритів Замовлення, яке буде сформоване для відправлення Новою поштою. Точна вартість збирання і доставки буде зазначена при оформленні Замовлення на Cайті. Вартість послуг компанії Нова пошта додається до загальної вартості послуг Кур’єрської служби.
Під час оформлення Замовлення на сайті, при доставці на адресу, ви можете замовити додаткову послугу «Підйом на поверх». Відправлення, вага яких не перевищує 30 кг, підіймаються на поверх без додаткових доплат (вартість послуги включено до основної послуги), для відправлень понад 30 кг - нараховується доплата за підйом на поверх за тарифами Нової пошти.
Оплатити Замовлення необхідно банківською платіжною карткою за посиланням на Cайті (онлайн) протягом двох годин з моменту отримання відповідного повідомлення від Кур’єрської служби зі зазначенням загальної суми за Товари та Послуги з доставки за Замовленням.
Отримання Замовлення
Про прибуття Замовлення до відділення Нової пошти (дату доставлення Замовлення на адресу) Вам буде надіслано СМС-повідомлення.
При доставці на адресу, Кур'єр телефонує за 30-60 хвилин до прибуття за адресою, вказаною в експрес-накладній. Доставка за адресою здійснюється до 21:00 у будні дні та у вихідні дні за спеціальним графіком. Графік роботи адресної доставки можна уточнити на сайті Нової пошти.
При доставці на відділення відправлене Замовлення буде зберігатися у відділенні Нової пошти 5 календарних днів.
Для отримання Замовлення у відділенні Нової Пошти достатньо мати при собі номер експрес-накладної, оригінал паспорту громадянина України/закордонного паспорту або телефон з номером, вказаним в експрес-накладній.
1) Якщо Замовлення не буде отримане Клієнтом у відділенні Нової пошти протягом вказаного терміну зберігання, Замовлення буде вважатися не виконаним. В такому випадку, вартість замовленого Товару та сплачених Послуг з доставки не повертається. В разі, коли Клієнт з особистих причин не може отримати вчасно відправлення, він може звернутись до Контакт центру Zakaz.ua для погодження умов подовження терміну зберігання у відділенні Нової Пошти.
2) Якщо Клієнт відмовляється від отримання Замовлення через пошкодження чи не відповідність змісту отриманого відправлення, Замовлення вважається не виконаним. В такому випадку, вартість Замовленого Товару повертається. Замовлення не можна забрати частково.
3) При виявленні прихованих дефектів Замовлення після його отримання, Клієнт може звернутись до Контакт центру Zakaz.ua для вирішення спірних питань.
4) Якщо Клієнт не може отримати Замовлення особисто, він може замовити зміну даних отримувача.
5) Якщо Клієнт не може отримати Замовлення у відділенні Нової пошти, вказаному в Замовленні, він може замовити перенаправлення Замовлення, сплативши вартість всіх послуг доставки, пов’язаних з перенаправленням Замовлення.
Клієнт (Покупець) зобов’язаний здійснити приймання доставленого Новою поштою Замовлення за кількістю, асортиментом, комплектністю та зовнішнім виглядом (цілісністю упаковки) замовлених Товарів в момент отримання відповідного відправлення у відділенні Нової пошти в присутності представника ТОВ «НОВА ПОШТА». Претензії Клієнта щодо кількості, асортименту, комплектності та зовнішнього вигляду (цілісності упаковки) Товарів у Замовленні після отримання Замовлення (відправлення) у відділенні Нової пошти не приймаються.
Умови Розділу «Умови приймання та повернення Товарів» застосовуються до приймання та повернення Товарів, доставка яких здійснювалася Новою поштою, якщо інше прямо не передбачено цим розділом.
Товари, які не підлягають обміну або поверненню
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Постановою КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» №172 від 19 березня 1994 року затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
Оплата
Збирання